Måndag...

Ja och nu var helgen slut...
Lördagen var helt otroligt rolig.
Började med förfest hos terese och per med både grillning och krocket.
Som jag och stina vann ;P
Sen kom totteluren och hämta oss för att skjusa ner oss på byn.
Och kvällen var hur kul som helst måste jag säga,
Efter persmässan bar det av till bonden tills dom stängde...
Kom hem fyra och skulle upp sex men det gick ju bra det med...

Så igår var det ju sm i viken...
Mycket folk var det ca 1000 stycken.
Jag satt i målet, sen så var jag även i waitingzone och fixa lite.
vart en lång, lång dag.
Från 06.00-18.00 men kul var det och trött var jag är jag kom hem...
Somna halv nio och vakna halv elva, 14 timmars sömn är inte helt fel ;p

Nu är jag sugen på att åka och bada, men får se hur det blir med den saken tråkigt att åka själv, och alla jobbar ju eller så ser dom bara svårigheterna i det hela istället för att ta livet som en klckspark som carro skulle ha sagt ;P
Så får väll se hur det blir med det...
Ikväll blir det i alla fall grillnatta med tottsson...
Ska även ringa och kolla med stina när hon kommer hem från stockholm så kanske hon joinar hon med ;P

Ne nu ska vi åka på ica och handla mat i alla fall.
Var några veckor sen sist.
Haha
låter som vi svultit men har ju knappt vart hemma och har vi vare hemma har vi vare i viken så då har vi ju heller inte vare hemma...
Så det behövs lite saker börjar bli väldigt tomt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0