Grillnatta...

Ja igår var vi iväg på grillnatta.
Lena, Lars, Totte, Jag och Clara...
Vi kom dit ganska sent så det var proppfullt framför scen och Clara som ville se brolle...
Så jag tog med mig lilldamen och trängde oss längst fram. Så då såg hon i alla fall ;P
Var en liten snor unge bakom mig som nyste så det tok skvätte på min rygg hadde bara lust att spotta på ungjävleln...
Va fan föräldrarna kan väll lära ungarna att hålla för mun.
Fyy....

Sen gick vi och kolla lite tottis hitta ett par skor som han köpte så då fick vi några grillbiljetter....
Det var inte så gott faktikst, potatissalladen var sur och så....
Så vi satte oss i bilen och åkte till knåda och gjorde varma mackor ist...
Det var riktigt, Riktigt gott!

Nu sitter jag bara och väntar på att damen Stina ska komma hem ifrån bollnäs så att vi kan åka och bada...
Ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0