Frostkilen

Ja idag har Stina och jag vart i frostekilen och bada...
Första gången jag var där, men kan ju lova att det absolut inte var den sista.
Guud vilket fint ställe.
RIKTIG sand och hur mysigt som helst!
Uff, uff dit längtar jag tillbaka!

Hann bara hem så bar det av till bollnäs för lite träning...
tre pass vart det.
Så nu är man så där skönt slut i hela kroppen igen som det är så underbart att vara...
När det värkligen känns att man har gjort något vettigt ;P

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen luktar inte så gott förtillfälligt och lerig lite här och där...
Men smällar man då ta både bra träning och skiiit kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad tycker du om låten på min blogg?:)

2008-07-29 @ 22:18:49
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0