Ännu varmare...

Uff ja idag går det ju inte ens att befinna sig ute...
Om man inte ligger i vattnet då...
Men herr jansson har bilen i viken så kommer som inte till nått vatten...
Och om två timmar blir det en cykeltur med stina till teres för grillfest innan persmässan :P
Får väll se om man kommer fram eller om ja´g smälter bort på vägen.

Går kvällen var hur underbar som helst.
Har nog aldrig sett nått bättre.
Uff björn rosenström i mitt hjärta.
Han kan värkligen få en glad med sin härliga dialekt och sång...
Helt otroligt måste jag säga....

Annars är väl allt som vanligt totte är i viken och jag sitter och väntar på bättre tider (vintern)
Tänk om det är så här vartm imorn på sm kommer spy då ja kan ja lova...
Ska ut ikväll och sen ska jag jobba i viken i morn klockan sju på morgonen haha nog ingen ide att jag går och lägger mig skulle ja tro...

Ne nu ska jag kika runt lite mer innan duschen väntar.
Och det ska bli såååå skönt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0