Värdelös dag...

Uff vilken tråkigt dag...
Jobbat som vanligt...
Efter jobbet så var vi iväg och kolla på en längenhet men äckligare lägenhet har jag aldrig sett...
Måste ha bott två svin där eller nått liknande...
Fattar inte hur den kunde gå igenom besiktningen...
Men då vet man ju det att om man ska flytta behöver man inte städa...
Så nej tack den ville vi inte ha...

Så då stack totte till mohed för att åka cross...
Och jag ligger här och har mer tråkigt än vanligt.
Uff!
Tråk by!

Och imron kommer nya arn ut...
Fan man skulle ha vart någonstans så man kunde se den...
Den går ju här med men man får ju gissa vad dom säger typ...
Kasst!

Ne nu ska jag ta och göra nått.
Vad vet jag inte.
Finns ju inget att göra.
Men får väl göra som alla andra.
i den här byn.
Ligga och kolla på tv.
Kul liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta då?

2008-08-22 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0