Tisdag...

Uff vad jag är less.
Nog inte vart så här less sen stan brann.
Dampdamplidampdamp.nu

Igår var jag i alla fall iväg och åkte skridskor med Stina ...
Kul, kul ;P
värdelöst bara att man endast kan åka åt ett hål i den där jäkla hallen...
låt folk åka som dom vill!
Uff med det är ju bandy och edsbyns if vi pratar om så dom kan väl inte fixa nått som är hundra...

ikväll blir det barmark med tjejerna i all fall...
Underbart, underbart.
Kanske man kan bli på lite bättre humör i alla fall...
Men det lilla bra humöret går nog över när man kommer hem igen skulle jag tro.

Tre dagar kvar till underbara lasse .
Då kan man inte vara less om man får spendera en kväll framför han...
Hoppas jag i alla fall..
Nee det går inte...
Han är mannen som alltid får en på bra humör ;P

Ne nu bär det av till bollnäs och bättre tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0