Regn,regn och åter regn

Värkar inte göra nått annat än att regne idag...
Och man blir så slö när det är taskigt väder ute...
Så idag har jag bara legat och kolla på film.
Sen gick jag till ella och tobbe och kolla på ännu mer film..
Sen hem till mamma och åt god mat <3
Sen nu sitter jag här och vet inte riktigt vad som händer...
Lär väll ändra bli lite tv spel eller ännu mer film.
Är ju bara sånt det finns att göra sånna här dagar...
Bara det inte börjar åska, liv rädd för åskan ja.
Och tottson är ju i västerås och jag tänker då inte vara själv om det åskar...
Så i så fall går jag nog hem till mamma eller ella eller någon annan...
Tänker då inte sitta här själv då i alla fall det är då en sak som är säckert ;P

Och imorn ärdet slut på semestern med...
Då börjar allvaret igen och en lång höst väntar...
Tur att hockeyn drar igån på riktigt snart igen, för det är nått som jag värkligen saknar!!!
Men imorn kväll är det i alla fall barmark som gäller.

Just ja imron skulle ju även mitt nya liv börja med träning så gott som varje dag...
Får väll se hur det kommer att gå.
Men jag ska i alla fall försöka kan jag lova.
För nu måste det byggas lite mer muskler och så innan säsongen drar igång..
Haha kanske lite sent ute, Men bättre sent en aldrig eller vad är det man brukar säga ;P

Ne nu ska jag ta och göra nått vettigt det vill säga leta fram en bra film eller dyligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0