Lördag...

Vakna klockan tolv idag.
Gick upp åt frukost och satte mig vid datorn...
Sen gick jag till roteberg för att hälsa på stina som var hos pappa hennes...
Åt kolbulle och spela kort och hadde allmänt mysigt...
Sen kom herr jansson och hämta mig så åktevi på bandy och åt plankstek med ella och tobbe.
Efter det vart det giutar hero hemma hoss oss innan vi gick till dom och spela kort och kolla på film.
Kom alles nyss hem.
Tomas Jansson orka inte vara vaken nå mer.
Han har vart flaggvakt i bollnäs hela dagen och imorn ska han till västerås på SM.

Vet inte ja men det finns ju vissa som bara frågar om man kan hämta dom på natten.
Men som aldrig kan fråga om man ska med ut.
Men, men sånt är väl livet.
Ganska trött på att hämta folk utan att få nått tillbaka av det...

Ne nu ska nog jag ta och lägga mig och kolla på pistvakt med min älskade tomas jansson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0