Leksands sommarland...

Ja i går var vi som sagt i leksand.
En helt underbar dag.
Förutom parisehjulet aldrig vart så rädd någong gång...
Det gneka hela tiden....
Sen när vi nästan var uppe börja hjulet gå baklänges för att det var för tungt lastat tydligen...
Var inte ens fem korgar med folk i...
Fy faaen vad rädd jag var...
Trodde aldrig jag skulle överleva haha ....

Efter sommarland bar det av till lager 157 typ ett outlett ställe eller hur det stavas...
Mkt mkt saker hadde dom i alla fall ;P

Igår kväll vart det film med ella och tobbe igen ;P

Nu ska nog jag åka på affärn och handla lite.
Mamma och Anders kommer hit och äter ikväll.
Mysigt, Mysigt...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var där för några dagar sedan, har ett hus i Gulleråsen och har varit i Dalarna för Classic Carweek. Dock tycker jag inte Lager 70 har så speciellt bra kläder, iaf inte för tjejer. Kom bara hem med femton par strumpor och en t-shirt.

2008-08-01 @ 12:25:40
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0