Helgen...

Fy fasiken vilken underbar helg!
I fredags var det ju som sagt lars winnerbäck som stod på listan...
Och bättre spelning har jag då aldrig varit på.
Gud vad jag älskar den mannen!
När vi skulle hem så hitta vi ju så klart inte...
Haha virra runt i gävle i 40minuter ;P
Åkte bara runt, runt och viste inte alls vart vi skulle!

Igår var det Sursträmingsskiva i alfta.
Men en liten förfest hemma hos eva lena innan...
Det var en helt kanon kväll!

Idag har jag bara slöat med Stina...
Kollat på film och spela kort...
Bara myst en urskön slappdag....
Och den fortsatte även när jag kom hem.
För dom närmaste timmarna har totte och jag bara legat och kolla på arn...
Hur bra får en film bli egentligen?
Längtar tills på fredag då det blir tvåan på bio <3

Ne nu ska jag sova så att jag orkar upp till mitt kära arbete imorn...
Bara hoppas att klockan ringer ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0