Helg...

Ja nu är det äntligen helg!
Fy tusan vad sköönt!
Helgen har i alla fall börjat bra.
Vare ner till gävle på ikea och handla lite =)
Ja lite, lite grann i alla fall.
Bara nå små jokks men som kan vara bra att ha =)
Men dom övrika som var med handla dock desto mer...
tio proppfulla vagnar var vad vi hadde ...
Haha folk måste trott att vi var som galna.
två proppfulla släpvangar...

Kom hem alldeles nyss.
Imorn blir det nog motionscross i bollnäs om jag har lust, ork och om det inte spöregnar.
Annars blir det nog bara lugnt ska mysa med stina med.
Och vem vet på kvällen kanske det blir arn i bollnäs =)
Inte här i byn i alla fall.
Engelska filmer går bra att se här men inte svenska då man får gissa vad folket säger.

Igår kväll vart det i alla fall ett pass i kygelvallen.
Och efter det vart det fika och kort spel med Stinas farmor hemma hos henne...
Mus, mus!

Ne nu ska jag ta med mig en film till sängen och lägga mig för att kolla på den tills jag somnar...
Lär dock inte hinna kolla mycket innan johnblunders kommer och hälsar på...
trött, tröttare, tröttast ;P

Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0